Tastan benim iki çocuğum var ikisinin hamileliği hariç hiç gecikmem olmadı taki bu aya kadar 14 gün olacak yarın daha olmadım 10 gün geciktiğini de gittim alttan muayene etti bebek görünmüyor dedi bana adet söktürücü ilaç verdi 10 gün kullan adet olmazsan tekrar gel dedi doktor sizin gibi bende evde test yaptım hiç bir şey çıkmadı neden böyle oldum bende anlamadım ilaç kullanıyorum haftaya tekrar gidecek adet olmazsam korkum başka bir sorunum var acaba diye 😞