Benim de 12 gün adetim gecikti test yaptım evde çıkmadı pazartesi doktora gittim alttan muayene etti hiç bir şey gözükmüyor dedi bana adet söktürücü verdi 10 gün kullan adet olmazsan tekrar gel dedi
İki tane çocuğum var hamileliklerim hariç adetim de asla gecikme olmazdı neden oldu şimdi anlamıyorum 😞 kaza ile hamile kaldım diye düşünüyorum tekrar dan ama test de çıkmıyor doktorda yok diyor acaba neden bilmiyorum acaba kese daha oluşmadı doktor ondan görememiş ola bilirmi ki ne yapacağım şaştım kaldım 🤦🏻♀️