Ella06 Tastan kuruma çizgisi olup olmadığını siz daha iyi bilirsiniz. Testi yaptıktan ne kadar süre sonra çizgi belirdi?
Tastan Ella06 valla ilk yaptım böyle hafif pembelik var gibi yok gibiydi umursamadım işin Aslı sonra 2 saat sonra baktım
Aysegul166 Tastan ben bişey göremiyorum görenlerede şaşırdım açıkcası ama ben testlerede güvenmiyorum 3 tane yapmıştım çıkmadı kan verdim hamile olduğumu öğrendim
buse76 Canım idrarı çok damlatmissin sararmış test bide beklemiş test belli kurum çizgisi bu en iyisi erken gebelik al yap ilk 5 dk da çıkan sonuç doğru
myavocado Tastan o zaman sonradan baktiysanız doğru sonuç alamazsınız, kuruma çizgisi olması yüksek ihtimal. İsterseniz yeni bir test ile tekrarlayın, ilk beş dakikada kkt rol etmeniz gerek tetsti.