Tastan  kızlar adetim 2 gün gecikti test yaptım böyle çıktı şaşı olacağım var mı bişey sizce ?
Ella06 Tastan kuruma çizgisi olup olmadığını siz daha iyi bilirsiniz. Testi yaptıktan ne kadar süre sonra çizgi belirdi?
lilyum_ Tastan bence bir erken gebelik testi yapın. Pozitif görürseniz kan verirsiniz. Bence pozitif ama🌸
Aysegul166 Tastan ben bişey göremiyorum görenlerede şaşırdım açıkcası ama ben testlerede güvenmiyorum 3 tane yapmıştım çıkmadı kan verdim hamile olduğumu öğrendim