Zseda eceyc314 hadi ya beni de zorluyor da çocuk olduktan sonra daha zor olacağını düşününce hamilelik uzun mu sürse 😃😃
eceyc314 Zseda ilk zamanlar zor geçiyor canım. Sonrasında kendine arkadaş doğurmuşsun gibi düşün. Gün nasıl akşam oluyor anlamıyorsun bile. Hele büyüdükçe daha da farklı oluyor😊
Zseda YeniGelinMeselesi yarın evet gitmişken sorucam doktora bakalim. Nts ye de giricem zaten hayırlısı insallah
Dudu123 Zseda bense 32+6 şuan benimde bu şekilde önceki karnım asa düşünce bariz belliydi normal bence
Hlimee Benim de bebişim baş aşağı dönmüş 32+2 günlük olduk göbeğim benimde düştü gibi sanki yada bana öyle geldi bilmiyorum 🤷♀️
Zseda Dudu123 şükür bebek iyi doktora sordum yok dedi düşmez dedi pozisyon degismistir ondan sana öyle geliyordur dedi.😃
nrcnelif_ Selinmoon ben yeni doğurdum karnım aşağı inmişti ama senjnki cokminik deil gibi 32+3 de erken doğum yaptım
Zseda Selinmoon ayyy ilk defa yüzünü bu kadar net gördük kendimi doğruyorum sanırım 😂😂 nts ye sokmadı 3 hafta sonra 35.haftada sokucam dedi. Karnımı sordum sana öyle geliyordur emek pozisyon degistikce karnının belli yerleri dolar boşalır öyle dedi😁
Dudu123 Zseda çok şükür sorun yok bende 2 hafta önce 31 de gittiğimde yüzünü çok net görmüştüm gülüyordu çok güzeldi cmt gidicem yine kontrole 2 haftada 1 çağırdı çok heycanliya
Zseda Selinmoon normal dedi valla 😃 evet çok guzel bi duydu Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah ya