Zseda Kızlar 32 haftalık gebelikte karnin hafif aşağı düşmesi normal mi ? Dünden beri farkediyorum normalde midemden itibarendi ama 2 gündür mideden aşağı düzleşiyor.
YeniGelinMeselesi Zseda benimde düştü bu haftada bebeğim baş aşağı doğum pozisyonunu almış o yüzden aşağı inmiş göbekte🤭
eceyc314 Zseda benim karnım hep aşağıda😅 kızım kasıklarımda başından beri, 35. Haftaya geldik ama artık çok zorlanıyorum. İlk gebelikte oğlumda tam tersi hep yukarıdaydı doğumdan bir gün önce bile inmemişti😊
Zseda Yarın doktor kontrolüm var ,doktora soracağım ama sizlerden de bugünümü rahatlatacak şeyler duymak istedim sanırım 🤗
Zseda YeniGelinMeselesi benim 28.haftada da baş aşağı geliş demisti doktor. Şimdi 32 oldum indiğini farkedince korktum normalde rahatlayacagim. Erken doğumdan korktum
Dudu123 Zseda bense 32+6 şuan benimde bu şekilde önceki karnım asa düşünce bariz belliydi normal bence
Aydinaysenur Aa ben de merak ediyordum benim de 31+2 dediğiniz gibi aşağı düştü ama normaldir diye düşündüm
nrcnelif_ Selinmoon ben yeni doğurdum karnım aşağı inmişti ama senjnki cokminik deil gibi 32+3 de erken doğum yaptım
Zseda Selinmoon ilk hamile kaldığımda Bi baslik acmistim oyle tanıştım seninle şimdi birlikte doğuma mi gidiyoruz😂
Zseda eceyc314 ya benim yukardaydi şom 3 gündür hatta asagi indiğini farkediyorum ama dün ve bugün daha çok dikkatimi çekti ah be hamilelikte bitiyor iyiydi aslında 😃
Selinmoon Zseda ayyy çok mutlu oluyorum böyle aynı haftada olduğum kişilerle konuşmaktan😍😍 inşallah öyle olacak 🥰 sonra tecrübelerimizi paylaşacağız 🙏 ve seni hatırladım o yüzden hemen yazdım 😂
Zseda Selinmoon iyi yapmışsın 😃 ama ben seni tecrübeli saniyordum yani benden daha öndesin gibi düşünmüştüm o zamanlar 😃
Selinmoon Zseda evet benim bu gebeliğimden önce bir kaybım var 🥺 ama çok şükür Allah nasip etti 😍 ilk kez anne olacağım başka çocuğum yok
Zseda YeniGelinMeselesi yarın evet gitmişken sorucam doktora bakalim. Nts ye de giricem zaten hayırlısı insallah