qusel Jeonxx isim değil o 😂😂😂😂 tel öyle yazmış doğumdan bir gün önce son ignemi vurdum. Anlaşılabilir yazmış yinede okunabilirdi 😂😂😂
Serendipity16 Jeonxx doktorum doğuma kadar devam dedi ama sezaryen olacağım kesinleşti pazartesi kontrolüm var sorucam bakalım genelde sezaryen de 1 gün önceden bırakılıyormuş ama ani doğum olsa da sorun olmaz dedi etki süresi zaten az dedi