20 gün önce spinal anesteziyle sezaryen doğum yaptım. O kadar korkutmuşlardı ki beni doğum öncesi. Yok iğne acıtıyo, yok seni keserken hissediyosun, yok ayağa kalkamıyosun dikiş yerin çok acıyo vs diye. Doğuma girdim. O kadar panik oldum ki. Anestezi doktoru iğneyi yaptı ben hiç hissetmedim bile. Ameliyatta hemşirelerle konuştuk muhabbet ettik hiç bi şey anlamadım 3 dk sonra bebeğim doğdu. O an zaten hayatımın en güzel anıydı. Bebeğimden 15 dk sonra ben çıktım. Zaten sürekli serum alıyosun ağrın çok olmuyo. 8 saat sonra ilk yürüyüş için kaldırdılar. Karşı yukarı bakarak yürüyün. Derin nefes alıp verin. İlk kalkış ağrılı ama dayanılmayacak gibi değil. Sonra bol bol yürüyün. Ben ikinci gğn ayaktaydım. Görenler normal doğum yaptım sandı. Mutlaka ameliyata girmeden emboli çorabı giyin. Onun sayesinde bende ödem olmadı. Sezaryen gerçekten rahatlık. Ama bol bol yürüyüşü sakın unutmayın ve ameliyat sonra bol kahve için. Anesteziyi atmak kolay oluyo.