Berraseris İnan korktuğun kadar bişey yok, bende 15 saatlik sancinin ardından zorunlu sezaryen oldum ilk çocuğumda iyikide olmuşum, zaten o sancıları çekerken ölmek istersin nasıl gelirse gelsin dersin, baştan bilseydim sonu sezaryen olacağını o sancıları boşuna cekmezdim 😄 4 kilo doğdu oğlum çok istedim normal doğum, doktorum normal dogurursan hem bebeğe hem kendine zarar verirsin dedi, bence doktorunu dinle 🙂