Aynı senin gibiydim 4 cm açılmam vardı hiç sancım yoktu 1 hafta bekledim artık 41 hafta olcaktım tekrar kontrole gittiğimde 5 buçuk cm olmuştu hala sancım yoktu 😂 doktorum suyumun azaldığını söyledi suni sancıyla başlattı doğumu 11 de yatışım yapışdı 2 çeyrekte doğurdum su gibi bi doğum oldu. Fakat bebeğim uzun zaman doğum kanalına girip beklediği için kafa derisinde hematom oluştu oranın şeklini almış ödem toplamış yani. Tabi şuan 2 buçuk aylık çok az bi kısmı kaldı ödemin. Şuan keşke diyorum beklemeseydim Allah herşeyin hayırlısını versin. Sende sağlıkla al kucağına