Selamlar kızlar
Bugün doktor kontrolüm vardı çatı muayenesi yaptı 3.5-4 cm açılman var hiç sancı falan olmadı mı istersen suniyle seni doğuma alalım dedi doğal süreç olmasını istediğim için suni sancı istemedim eğer olmazsa en geç pazartesi-salı gününe kadar bekleyebiliriz ama hafta sonuna kalmaz doğumun bence dedi sizde süreçler nasıl ilerledi çok heyecanlandım birden böyle konuşulunca 🥹💖