Merve-metin Merhaba benimde bu ay 2sinde yumurtlama oldu ve bahsettiğiniz durumdayım hani birebir aynı. Uzaninca bile ağrılar saplanıyor. Hiç böyle olmazdı. Kimseye demiyorum kendimde aldirmamaya çalışıyorum çünkü dediğin gibi hayal kırıklığına uğramak istemiyorum. 2,5 yıldır deniyoruz.