Kızlar şuan inanılmaz ağrım var ağrı mı desem batma tarzında sol kasığıma vuruyor 10-15 dk arayla çok şiddetli bi ağrı vuruyor sonra gidiyor saniyelik bişey oluyor ama o ağrı vurduğunda yerimden zıplıyorum resmen ağrı kesici içmekte istemiyorum bu durum normal mi sizce hiç böyle bişey yaşamadım üşütmüş olabilir miyim acaba 2 Mayıs yumurtlama 3 Mayıs çatlama oldu gebelik olduğunu düşünmüyorum çok erken belirti için ya üşüttüm yada adet olacam bilemiyorum ama anlık ağrı vurdukça zıplıyorum yerimden