Lamiakyk Evet ikinci doğum 😅 Herkesin doğumu kendine özel senide korkutmak istemem. İlk dogumumda doktorlar baslatmisti dogumu kendi sancim felan nedir bilmem. Aslinda dogum anindan cok sanci ve acilmamasindan korkuyorum. Acilman hizli ilerlerse cok iyi. Cunku dogum aninda hicbisey yok. O kargasa ile neler olduğunu anlamiyorsun bile. Ama ondan sonrasi gelen rahatlama mukemmel bisey. Sende yeni dogmus gibi oluyorsun