beyazkalp İnternette okudum. İshal dogum belirtisi diye. Geçen hafta kontrolde bebeğim daha kanala girmemişti. Yarın kontrolum var acaba kanala mı girdi diye düsünmuyor da degilim. Herhangi bir sancim yok. Bebegimin hareketi az sadece bugun oda bisey yiyemedigimden diye düşünüyorum. Sende nasil gelisti anlatir misin