Reyhankarabiber Krispiim16 20 li haftalarda başlamıştık canm yanlış hatrlamyrsam şimdi 38 haftayı bitircz 😁
Krispiim16 Freearc devletin daha mı iyi bence tam tersi özel daha iyi canım çünkü devlette 2 aydın usg fotoğrafı bile vermiyorlar ve normalde gelişimi öndeyken bir gün geriden gösteriyor 😌 kalitesiz biraz yani ..
Reyhankarabiber Bgusta canm kayseri memoriale gidiyorum ben sağlık personeliyim devlet memuruyum indirimli fiyatları 125 tl muayene 3500 de doğum ücreti ama indirimsiz ne kadar bilmiyorum