Sevvalll42 Hatice5855 sen burdaki yorumlara bakma 11 ile öğrenmiştim bende çok şükür gittim kalbinide duydum kimyasal falanda değil herkesin değeri yüksek olacak diye bişeyde yok bakma sen onlara
Alone Hatice5855 değerin sıfırlanmamış olabilir mi canım ? Normalde 10 gün gecikme için düşük tabi. Ama belki yeni olan birşeydir. 2 gün sonra tekrar kan ver 2 katı artış olursa sıkıntı yok. İnş geç döllenme felandır 🤲🏻
Hatice5855 Bu arada kızlar bende kan pıhtılaşması var. Sizce kullanmaya başlıyım mı. Ne olur ne olmaz
Hatice5855 Alone bilemiyorum ama 45 günde sıfırlanmaz mı acaba. Doktor ultrasonla baktı dün kalınlaşma var dedi. Hata ben adet söktürücü istedim kan testi görmeden yazmıycam dedi. İnşalah pozitiftir. Çok yoruldum artık 🥲
Meli-sa Hatice5855 6 gün gecikmeye 83 le öğrendim geç döllenme olmuş sizinkide büyük ihtimalle geç döllenme
Hatice5855 Alone Amin canım cümlemize inşallah. Allahım isteyen herkese nasip etsin. Benimde saglıkla gelsin bu defa 🥹