mickey aynı durumu yaşıyorum 7 haftalık hamileyim antibiyotiğe başladık ve enfeksiyon doktoru hiç iç açıcı konuşmadı son bir haftadır zaten psikolojim bozuldu cuma günü perinatolojiye gideceğim zaten yüksek ihtimalle benden de amniyosentez isteyecekler öyle demişti kadın doğum siz nasıl oldunuz yaptırdınız mı inşallah güzel sonuçlar almışsınızdır