qusel Hayır hiç bir belirtisi yok. Doktorun yada eben varsa onlardan biri test isterse o zaman çıkıyor. Genelde gebelerin bildiği bir enfeksiyon değil. Bizde bende çıkınca öğrendik ne olduğunu. Eğer bildiğim bir şey olsaydı gebe kalmazdan önce toxo ma mutlaka baktırırdım. Benim ebem kan ver tahlillerine bakalım dediğinde çıktı bende de. 8 ci haftadaydım ve maalesef pozitif çıktı. Kötü tarafı da şu; toxo bebeğe geçtiyse sakat bırakıyormuş. Tedavisi de yok