Birsevdamasali normal bir biberon kullanıyorum hem meme veriyorum hem mama ikisinide içiyor mememde uyuyor daha 25 günlük yoruluyor hemen kilo kaybı olmasın diye mama veriyorum memede uyumasa icse sütüm var mamayi bırakmak istiyorum önerilere açığım kızlar nasıl yapabilirim