Cevaplar için teşekkür ederim bende ikisi arasında kararsız kaldım daha doğrusu mama takviyesi yapmalı mıyım onu da bilmiyorum erken doğdu bir kaç hafta 2700 kilo ile 15 gün yoğunlarım sürecimiz oldu
Şuan 3 aylık 5200 kilo
Yani ne iyi ne kötü bende gelişimi geri kalsın istemiyorum