SmyEsciv tesekur ederim geçti zor günler şükür hiç bir sebep yok herşeyi temiz çıktı 9 aylıkken rota virüsü oldu 1 haftada 4 kez ağır nöbet geçirdi sonrasında devamı geldi cmrota virüsünün dişinda defalarca egg,emar,kan,idrar tahlilleri defalarca çekildi hiç birşey çıkmadı yani rota virüsü geçtiği halde ara ara nöbet geçirmeye ya da belirti vermeye devam etti kaç Dr götürdük bilmiyorum bize dedikleri tek şey 1 yaş altındayken birden fazla nöbet geçirdiği için beyin meyillendi artık nöbet geçirmeye 6.7 yaşına kadar böyle devam eder dediler şu an iyi çok şükür sadece grip v.s olmaması gerekiyor yoksa ilaç kullanmak zorunda kalıyorum iyileşene kadar çünkü heo hastayken geçiriyor ya da belirtilerini gösteriyor yani vücudu kaldırmıyor dikkat ediyoruz o yüzden diğer soruna gelince canım hayir ben oğluma hamileyken hiç sigara içmedim yıllar oncesinde çok olmasa da içiyordum ama evli bile değildim bıraktım ve hiç icmemistim takı oğlum rahatsız olunca boşluğa düştüm biraz kendimi sigara ya verdim yanlış evet ama o dönem zor zamandan geçiyordum üstüne birde yetmiyormuş gibi otizmden suphelenildi sonrasında sonrasında gelişimsel gerilik denildi yani boşluğa düştüm açıkçası sigaradan medet umdum şimdi işte bırakmaya çalışıyorum tekrar birakamasamda en azından baya azalticam