SmyEsciv benim doktorum öyle söyledi bende bağımlıyım normalde damarları tıkıyor dedi kordondaki kan akışını yavaşlatıyor dedi bebek gelişmiyor dedi 2 hafta geriydi şimdi 37 haftayım çok şükür anca yakaladı haftasını 3,5 ayda bide şöyle bir tavsiye veriyim eğer bırakmak aklındaysa birden kesmen gerekiyor dayanamıyor insan ama zor dayandım 3 4 gün zor geçiyor ama bırakılıyor azaltarak bırakmak hiç işe yaramıyor aylarca denedim hamilelik başında olmuyor öyle