SmyEsciv bende içiyordum ya canım salonda içiyorduk o yüzden 😆 ama eşim sağolsun ben yemek yerken vs içmiyor mutfakta cam da yada balkona çıkıp içiyor , muhtemelen o yüzden tepkilidir eşin canım. Ben diyorum doğumhaneden elimde sigarayla çıkabilirim her an her şeye hazırlıklı olun 😆😆 çünkü bazen o kadar çok canım istiyor ki kokusu bile nefsimi köreltiyor bazende çok kötü kokuyor 😆 he belki doğumdan sonra tek tük içerim geri başlamak istemem aslında çünkü gerçekten yaşam standartları çok değişti önceden merdiven çıkıyordum bi tarafımdan soluyordum yada hasta oluyordum ciğerlerim sökülecekmiş gibi balgamlı öksürük oluyordu çok şükür yani