SmyEsciv ay evet benimde rüyama giriyordu nefis çekiyor çünkü rüyamda içiyordum sonra ağlıyordum çocuğumu zehirledim diye uyanıyordum ağlayarak , doktorum da söylemişti zaten bir anda bırakamazsın elin ayağın titrer yavaş yavaş bırakırsın diye eşimde yanımdaydı o sıra bana destek olacağına köstek oldu hain 😆😆 çok içiyor zaten onun sigara dumanı beni çok etkiledi bide hasta olmuştum, ilk 3 ay salonda oturamadım kokudan midem bulanırdı hep yatak odasındaydım sonradan düzeldim , çevremdekiler bırak diyordu baskı yoktu üzerimde baskı olunca insan daha da bir inat oluyor