Srp11 ben kullanıyorum gebeliğimi öğrendiğimden beri kesemde kanama alanı vardı ufak o yüzden verdi ondan sonra pembe kanamam oldu acile gittim iğne ve fitil yaptılar ondan sonra kahverengi lekelenmelerim devam etti sürekli şu 1 haftadır durdu ama progestane devam ediyorum önlem amaçlı ağız yoluyla alıyorum dün muayneye gittiğimde kesemdeki kanama alanı yoktu progestan bebeğin daha sağlıklı tutunmasını sağlıyor kanaman varsa onun için veriliyor yada kesede kanama alanı varsa veriliyor kanama olması bebeğin tutunmasından kaynaklı olabilir oda ilacın üstüne şans eseri denk gelmiştir ilacın yaptığını düşünmüyorum ama doktoruna veya eczaneye sorun gene içiniz rahat etsin