Benimde 6. Haftada başlayan kahverengi lekenmem oldu. Proluton iğne ve progestan hap kullandım kesenin etrafında aktif kanama alanı vardı. 9 haftada gittiğimde kanama alanı durmuş tü ama yeri belliydi ve bebeğin gelişimini etkilemişti. Bu hafta tekrar gidecem umarım bebeğin gelişimi iyidir. Eğer gelişmemişse kürtaj olacam malsef🥲. Onun için en ufak kanama yı bile ihmal etmeyin kızlar