Nezahatozen çın takviminde kız diyordu 12+4uz bugün doktorda ikili tarama yaparken çok az bi ihtimal erkek dedi
Msdlnmn zeynepharun ben 15+5 iz ve 14+5 de öğrendim oglum olacagini evet kesin bu sene erkek senesi 😂😂😂😂
Msdlnmn Miram65 benimde 19 eylul suan 15+5 im seninkide 16+1 dir kesin canim evet haziran ortasi gibi yaparsın canim
Miram65 Msdlnmn aynen benim hesabim da oyle doktor yaln diyo 19.6 sin diyo benim hesabim da 16.2 dir hafta yani