Aymet27 Feyzanuuurk benim de ilk hamileligim herşeyi sizinle ögrenyorm InşAllah soyler canm . Ne olmasını istyorsun kız mı erkek mi 💐😘
Ozgetmrlnk zeynepharun 17. Haftadayiz canim bizde tık yok. Cinsiyet gostermiyor ama ben erkek hissediyorum.
omerhalis Miram65 12 eylul son adetim ve 13 haziran diyo doktorum 17+4 gunlugum 2 doktorda aynisini dedi sende benim tarihten hesaplayabilirsin sezeryan olcam tarihim erken olur benim
Miram65 omerhalis o zmn bende 17 haftalik mi oluyorum dimi 16 eylul su an 16 haftayim domtorun dedigine gure ise 19 haftayim
omerhalis zeynepharun benimde erkek dedi dokor 17+4 gunlugum bi oglum daha var 13 yasinda nasip artik sagliklar herkese
omerhalis Miram65 17 haftaya yeni girmis oluyosun bence canim 4gun var adet tarihlerimizin arasinda ben 4 gun ondeyim senden canim
Nefi Bugün kontrolümüz vardı 13. Haftadayız %60 erkek dedi değişir mi bilmiyorum 17.haftada tekrar kontrolümüz var o zaman netleşir sanırım
Emine82 zeynepharun Haziran'da doğacak bebekler hepsi erkek galiba bende 14 haftalıkken öğrendim bugün 16 haftalığız 🙃
Htconur Bende birkaç gün önce erkek oldugunu öğrendim 17.haftadayım.Insallah cihangir😊 ve tüm bebekler sağlıcakla gelir.