Krispiim16 ben de hamileliğimden beri kız hissettim rüyamda bile kız gördüm yatmadan dua ettim allahım cinsiyetini göreyim diye kuz gördüm 16.haftada doktor erkek dedi üzülmedim tabi ama şaşırdım 😶 belki yanlış görmüştür diye düşünmüyor değilim 🙃 hayırlı olsun bu arada ❤️