24 haftalık olduk ve 17 gündür hastanedeyim. Bugün 10 hafta kadar daha burda olacağımı öğrendim. Suyum az az gelmeye devam ediyor dua edin bebeğim dirensin. O iyi olsunda ben razıyım 10 hafta yatmaya. Büyük ihtimalle burdan doğurup çıkacağım. Allah’ım kimseyi evladı ile sınamasın kimseye dermansız dert vermesin 🤲🏻 sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻