tubaysima mutlubibekleyis ben de beni artık haftada bir çağırır diyordum öyle olmadı bence de sıkıntı yoksa ona göre çağırıyorlar. Bir de zaten telefon numarası var sürekli iletişim halindeyiz ya ondan da olabilir mi acaba
mutlubibekleyis tubaysima bende telefonu yok ancak acile gidersem oradan ulaşıyorlar fakat risk görmedi sanırım başka hiçbir şekilde anlayamadım çünkü 🙁