Kızlar 36 olduk bugün de kontrolümüz vardı, kan idrar ve nst bakıldı, bebeğe bakıldı, her şey normal sancı yok vs. Bir sonraki randevumuzu 20 gün sonrası için verdi doktorum 38 bitiyor neredeyse verdiği tarihe. O zamana kadar nst istemedi, ne bileyim çok ileri bir tarih değil mi bu haftadan sonra normal mi değil mi anlayamadım? O zaman da çatı bakarız normal mi sezeryan mı ona karar veririz dedi.