ezooezz Geçenlerde fark ettim benimde dudağımın kenarında aşağıda çıkmış ağda lekesi gibi duruyor. 16. haftadayız. Ve erkek bebik.
Remziye_tanozdemirr ezooezz bende de erkek Bebek sanırım erkek bebeğe hamile olan bayanlarda oluyor cillte leke bilmedim şimdi ya açıkçası çok rahatsız oluyorum sırıtyor 😆
nazel123 ezooezz arkadaşım erkek bebekte yüzün bazı yerlerinde renk değişimi olur demişti doğru drmrkki 😅
NGold Kaderimmmm16899 Valla hayatımda ilk kez cildim bu kadar kötü oldu hele 17-20hafta arası ergenliğimde bile sivilce cıkarmadım bebek gibiydi suratım kabuk kabuk derim döküldü resmen mahvoldum🤣 kız cidden annenin güzelliğini alıyprmus
Gamzecabuk Kaderimmmm16899 ben şuan için birsey yaşamadım ama 7. Haftadayim belki ilerleyen zamanda olabilir.
Remziye_tanozdemirr Kaderimmmm16899 bende de çok var özellikle bıyık lekesi oluştu ikinci gebeliğim de şuan aynı şey var
nazel123 Remziye_tanozdemirr sözde erkek bebek anneleri güzelleşir diyorlardı her gün bakıyorum ama yok 😂😂
gdaslik Kaderimmmm16899 bunun oluşmaması için güneş kremi kullanmanız gerekiyor 14 senedir yaz kış güneş kremi kullanıyorum yüzüme bende ekstra leke oluşmadı ama unutup da bikaç saat güneşte kalsam o güneş kremini sürmediğim gün leke oluşur. Güneş kremsiz dışarı çıkmayın lekeler çoğalır yoksa
Remziye_tanozdemirr gdaslik haklısınız bazen unutup sürmedim zamanlar da olurdu herhalde ordan da kaynaklanıyordur
Naciyemutlu amayinedeiyiilerledim kalmadı geçti yani ondan dolayı mı bilmem de hiç lekesi yok . Haziran başı doğumum var bakalım deneyecem bende 😬
Naciyemutlu amayinedeiyiilerledim inşallah ya kimisi çil sever de ben sevemedim öyle çok da olmadı aslında ama olsun 🐣annem kesin işe yarıyo diyo her seferinde 🤭