Kızlar gebelikte 17. Haftam, bu ay ki kan tahlilim de tsh 4.7 çıkmış , dahiliyeye gittim bugün, dr tiroid ilacını direk 75 mgr dan başlattı..kilom 73 kilona göre bu şekilde başlattım dedi.. (ilk kez bu hapı kullanıcam direk 75 mgr çok değil mi acaba , çarpıntı vs yan etkileri olabilir dedi ayrıca niye o zaman 50 mgr dan başlamadım, ) sorum şu..aranızda bu durumla karşılaşan var mı, yan etki gördümü , sizler nasıl başladınız bu ilaca ?..