Ksniak Ea_aylms6 20 yaşındayım şu an ama doğumsan bir ay sonra 21 olacağım😅 33+3’teyim. Ne zaman olacak doğum diye merakla bekliyorum
Nisaiste Ea_aylms6 haziranda 22 olcam inşaallah temmuz da da oğlumu kucağıma alıcam 28+5 teyiz ağrılar gece terlemeleri ve tansiyon düşüklüğü var doğuma kadar sağ kalmaya çalışıyorum 😀😅😅
Ea_aylms6 Denizdemiralay sizin bayağı yaklaşmış inşallah bende sağlıklı bir şekilde o günleri görürüm 🥰
Alyaeliz1 Denizdemiralay affınıza sığınarak soruyorum. Magnezyum ilacı sizdede büyük abdestin rengini siyah yeşil arası bı renk yapıyor mu
Devrim2024 Denizdemiralay beraberiz Allah’ın izniyle insalh aynı zamanda doğururuz ilk gebelik mu yoksa var
Bigsecret3 Ksniak Ben de 20 yaşındayım 2.'ci gebeliğim 4+5′im. Ne zaman vakit geçecek bilmiyorum ama doğum için acele etmiyorum istediği zaman doğabilir yavrucuğum 😅🌸
Ea_aylms6 Suliss76 Guclu_anne ecmbrkyldrm Sağlıkla gelsinler inşallah😍 nerde oturuyorsunuzzzz sohbet edelim😂
Ea_aylms6 Guclu_anne ecmbrkyldrm Bende istanbul Sultangazide oturuyordum evlendim ankaraya geldim ve burada kimsem yok aşırı sıkıcı🥹
BirAskMasali1323 Ea_aylms6 23 yaşındayım 15+3 haftalık gebeyim ilk gebeliğim🥰Güzel gidiyo sadece kuyruk sokumu ağrım oluyo çok gezince yada çok ayakta kalınca onun dışında bi sorun yok çok şükür😇
Ea_aylms6 BirAskMasali1323 benimde bel ağrım oluyor ama gebelikten öncede vardı emara gircektim gebe olduğumu öğrenince giremedim gebelikte ağrı aşırı arttı
Dilara_0 BirAskMasali1323 ay bu kuyruk sokumu ya tek taraflı sağa ya da sola vuruyor bende ani bir bicsk saplanıyor gibi üstüne basamiyorum daha sonra ayaklarımın. Sizin de mi böyle?
Ezgi1212 BirAskMasali1323 benimde kuyruk sokumu agrım var onun dışında bendede bir problem yok doktorunuza sordunuz mu acaba sebebini neden orda agrı oluyo acaba
Ea_aylms6 2222ils buradakilerde normal dye duydum çevremde de bazı kişiler 21-22 haftalıkken hissetmeye başlamış ben 16 haftalıkken hissetmiştim