Dmrc5234- arkadaşlar bişey sormak istiyorum 2 yılı geçti evleneli ama gebe kalamiyorum kilolu idim zayıfladım adetim bozuktu zayıflamadan önce zayifladiktan sonra duzene girdi ama yine olmuyor doktora gidiyorum ultrason da bişey yok deyip folik asit yazıp gönderiyorlarr neden acaba böyle oluyor hangi doktor size ne testi yaptı da başka sorunlar olduğunu öğrendiniz
mervemurat16 Dmrc5234- bir tanıdığım sperm yumurta uyum testi yaptırmıştı gebe kalamıyordu.Tüplerinize yumurtalıklarınızada detaylı baktırmanızı öneririm
Ebrarhacer Dmrc5234- aynı durumdayız canım ben de 2 yıla geçti olmuyor hiçbir sorunumuz yok ikimizin de ama hiç hamile Kalamadım Biz de çok istiyoruz ama olmuyor
Nime07 Dmrc5234- herkese söylüyorum canım sana da söylim. ebru destan’ın hamile kaldığı küre bak youtubedan
Dmrc5234- Ebrarhacer eşim de test yaptirdi ama onda da bişey çıkmadı bı su sefer de özel bir doktora gidip baktiricam
2024annesi Niceee imkansız denilenlerin bile çocuğu oldu hastalığını bilmeden yaklaştıkları için belki de stres yapmayın, devamlı bebek meselesi olmasın gündeminizde, dilerim ki en hayırlı vakitte sürpriz bir şekilde haber alırsınız inşallah :)
Nur92 Dmrc5234- neden hamile kalamıyorum, olmuyor düşüncesinden çıkmaya çalışın kafanıza takmamaya çalışın kendiliğinden olur inşallah
Sydaglsen Dmrc5234- adetinizin 2 ya da 3. Günü bi hormon testi yaptırın sağlık ocakları da yapıyor. Şimdiye kadar nasıl hiç bi doktor istememiş çok ilginç ya
numix Dmrc5234- benim dediğimde prolaktin, tsh, fsh, lh hormonu vs bakılıyor bundan bahsediyorum. Adetin ikinci günü bakılıyor
Dmrc5234- numix yok o şeklide test yapılmadi sadece ultrason ile baktılar folik asit yazıp gönderdiler
Gamzecabuk Rahim filmi cektir canim tuplerin kapali olabilir , tiroitin olabilir. Proklin hormonuna baktir. Ben aklıma geleni söyluyorum tabi yanlışım varsa kızlar düzeltin. Bende 4 yıl uğraştım bütün testleri yaptırdım sonunda tüp bebek yaptırdım.