Eessra_1 merhaba hayırlı olsun inşallah 🥰 ben devlet hastanesinde takipli değilim çok fazla gitmiyorum ama önceki gebeliğimde Birsen hanıma muayene olmuştum bir kaç defa çok tatlı dilli çok iyi bir doktora benziyordu ona gidebilirsiniz bir de bu gebeliğimde 2li test için Çağdaş Mürsel beye gittim o da çok tatlı dilliydi ilgilendi sağolsun ikisi hakkında da çok bilgim olmasa da genel olarak iyi olduklarını düşünüyorum 🥰🌸