Limonumsu yani bilmiyorum kararsızım
Benim evime 1 saatten fazla uzak hastane o yüzden yol beni aşırı derece yordu doğrusu
Hastane desen çok küçük. Hastanede sadece 4 5 doktor çalışıyor o kadar küçük yani. Hastaneyi çok yetersiz buldum ve üzüldüm doğrusu büyük şehirden oraya gittigim için bilmiyorum başım çatlıyor ağrıdan düşünmekten. Fazla dert edindim galiba.
Doktor hanım ilgili sevecen bir kadın. Ssvd için 35 bin dedi ama haziranda zam gelecekmiş. Ayrıca doğum psikoloğu ve doulayi ssvd zorunlu istiyorum dedi. Doula ile de görüştüm eğitim ve doulalik ücreti olarak yaklaşık 10 bin ücret söyledi . Doğum psikoloğu da bana stajyer ayarladı doktor hanım o ücretsiz olacak. Yani totalde 45 bin ediyor şuan ki fiyatı ama haziranda zam gelecek dedi. Bilmiyorum o kadar bunaldım kiii kafam çok karıştı