Bende bir oğlum var ikinci erkeğe hamileyim.ilk duyduğumda üzüldüm açıkçası 15. Hafta da gittim acaba yanılma varımdır diye de hala düşünüyorum oysa doktorum yüzde 90 da dedi. Sağlıklı olması ilk temennim tabiki ama insan iki meyveden de tatmak istiyor 🥰😊😊