Birtutambebek gururlanacak hiç bir şey yok bence erkek erkektir işte sadece daha fazla sorumluluk çünkü eşitlikçi,bilinçli,saygılı,hanımcı bir erkek yetiştirmek ve bunu hala ataerkil tohumları kalmış bir toplumda yapmak daha zor sadece.Benimde oğlum olacak son haftalarımız hep erkek çocuk istiyordum seviyordum ama kız olsada erkek olsada ekstra bir gurur yaşamazdım bunun dışında