Kivircikkuala baharmom35 şimdi inşallah pozitif olacak Allahın izniyle pozitif düşünüyorum ❤️ son adet tarihimden mi hesaplanacak kuzum senin öyle mi oldu
baharmom35 Kivircikkuala pozitif gördüğünde inşallah son adet tarihine göre hesaplanacak canım ben hiç o kalınlığa dikkat etmedim doktorum da söylemedi sormadım da zaten muayene edip ona göre tarih veriyor diye düşündüm
Nergizos Kivircikkuala bugün 12 gündür gonal f kullanıyorum. Ptesi kontrolde 10mm demişti rahim kalinligina. Bugün yine kontrolüm var. Yumurtalar uygunsa eger çatlatma iğnesi verecek cuma da toplanacak. Hayırlı haberler inşaallah 🤗
Teslimenursevil Kivircikkuala benimde bu ayın 20si gibi olucak transferim inşallah bugün kontrolüm var bakalım rahim kalınlığı kaç oldu
Kivircikkuala Teslimenursevil teslimecimm nasılsın kuzummm bayadır konuşamıyoruz 😢 herşey yolundadır inşallah 💞
Teslimenursevil Kivircikkuala evet bebeğim yani yolunda en son bıraktığın gibi kuzum işte bi ilerleme yok yani doktorumu değiştirdim artık tüp bebek hastanemide değiştirdim bugün embriyolarımı taşıyoruz
Kivircikkuala Teslimenursevil ay hadi hayırlısı olsun bitanem benim bende hayırlısıyla bugün transfer olcam 🤰🏻🥰 inşallah Allahın izniyle tutar 💞
Teslimenursevil Kivircikkuala inşallah bebeğim dualarımdasın inşallah bu sefer bize tutunurlar tek mi konulucak çift mi
Kivircikkuala Teslimenursevil inşallah tutunurlar kuzum 💞 tek koyulacak ilk deneme olduğu için senin çift mi olacak
Teslimenursevil Kivircikkuala benim geçende çift konuldu bunlarda çift dondurulduğu için çift konulcak yoksa doktorum tek koyucaktı çift önermiyodu