Busra4226 Aksoyhumeyra bizde Ecem düşünüyoruz 35. Haftadayız ama hala netlesemedık herkesde bır yorum sonunda m harfı olunca
Ozgeee22 Busra4226 bizde Ecem olsun mu diye düşündük sonunda Duru Ece olsun diye karar verdik ☺️ minik kızımız doğdu sizde sağlıkla mutlulukla kızınıza kavuşun inşallah 😍
Sevnc94 Bende 34+6 dayım asya düşündüm ama çok kararsızım. Larin liya liva ve ada lina seçenekler var ama asya ağır basıyor 😏
Hiratuba Melike0619 benim de ilk kızım hira ikinci de kız olursa aklımda rüya var🥰 onun dışında cemre de hoşuma gidiyor
Sabis_68 miyopmom kızımın ısmı Esma Ceren Esma kuranda gecıyor güzel ısım hira mira nira da çok hoşuma gıdıyor
Elif_9393 Eliz sahra koymayi düşünüyorum. Sahra ismini rüyamda hamile olduğumu öğrenmeden önce görmüştüm. Oyuzden ama hala fikirlere acigimmmm net olamıyorum😀
Ozgeee22 miyopmom 4 aylık kızım var adı Duru Ece ☺️ tekrar bir kızım olsa Doğa ya da Miray isimlerini düşünürdüm sanırım ☺️
iremtekin2106 miyopmom ben de kızımın adını Gülce katacağım bakalım belki burdan güzel bir ikinci isim çıkar Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ❤️😍
Bir_melek_annesi Efnan koymayı düşünüyordum somra tiktokta gördüm isimlerin ilk heceleri diye eşimle benim isimlermizin ilk hecesinden buse oluyor o yüzden kararsız kaldım miray,sena da düşünmüştük iki isimli de olsun istiyorum bu gidişle isimsiz doğacak 😅
Azra_Mom miyopmom benim kızımın adı da azra bizim 2. Bebişin cinsiyet biraz karışık birkaç kez değişti kız olursa Arya düşünmüştüm bende hem uyumlu hem anlamı güzel Parla da hoşuma gidiyor o da hem uyumlu hem anlamlı fikir olsun ✨