Esra1999 Kader-46 ama isme uyumlu olmasına bakmayın bence bebişin kendine yakışan ismi olsun gene de siz bilirsiniz
minimuminimorum Nurkmrn Kulağa çok hoş gelen bir isim fakat Kanuni oğlunun adını Doğuştan kambur olması nedeniyle “Dünyanın yükünü çeken” anlamına gelen Cihangir olarak vermiş.Bu ismi koyarken bunları düşünmek gerek.
Ahsennk Kader-46 Allahın izniyle erkek çocuğum olursa adını aybars koymayı düşünüyorum ben sizede fikir olsun ❤️ Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
kalp123 senaall henüz 1.5 yaşında ama şimdiden ince ruhlu olcağı belli. 🙈🫶🏼 Azcık yaramazz 🥷 ama erkek çocugu öyle olur diyolar. 🙅🏻♀️😂
Gulsedaa1 Oznuur merhaba bizde Alparslan koymayı düşünüyoruz oğlunuz suan kac aylık nasil yaramaz mı huysuz bir bebek mi ? 🌸