Melek1818 Benimde 3oglusum olacak inşallah asıl doruk düşünüyoruz diğerlerinin adı Yağız alp biride dedemizin ismi aliihsan efe
ummanela Kayramelisa97 ben de kaan düşünüyorum da kaanlar yaramaz olur diyorlar , sizin oğlunuz nasıl🌸
Ozgeee22 Kader-46 benim kızımın adı da Duru Ece ☺️ ilerde bir oğlumuz olursa ismini Doruk Mete koymayı düşünüyoruz ☺️
Betullkndl Mesude27 bende 14 haftalık hamileyim cinsiyeti belli değil ama erkek olursa Yusuf kız olursa Rabia olsun istiyorum
Nurkmrn İlk oğlum Rüzgar Efe ikinci Ali Asaf ikisini de eşim beğendi bende onayladım ama kalbimden geçen ve duru ya iyi bir kardeş olması dileğiyle Cihangir ismini öneriyorum size
minimuminimorum Nurkmrn Kulağa çok hoş gelen bir isim fakat Kanuni oğlunun adını Doğuştan kambur olması nedeniyle “Dünyanın yükünü çeken” anlamına gelen Cihangir olarak vermiş.Bu ismi koyarken bunları düşünmek gerek.