payidar 5+0 olacağım yarın bende. Cumartesi günü yani 4+5 de beta hcg 534 çıktı. İlk randevum çarşamba günü yarın tekrar kan verip takip edeceğim değeri. Ama bi kaç gündür kasık karın ağrılarım var şiddetli değil. Bir de belli belirsiz çok dikkat edilince fark edilecek şekilde çok açık renk lekelenmem de var. Sizin ne şikayetleriniz vardı da düşük riskiniz olduğu söylediler acaba