5+4 üm bende de merhabalar 🥰
Hiç ultrasona girmedim daha 2 kürtajım var. 2022 ekimde boş gebelikten kürtaj olmuştum. Sonra kimyasal oldu. Şimdi daha gitmedim. 4+6 da kan verdim 477 çıktı. 2 gün sonra yani 5+1 de 1226 çıktı bidaha da kan da vermedim. İlk randevum 23 mayıs 7+2 de olacak inşallah keseyle bebeği görürüm inşaallah 🩷