Eliff_gny benimde öyle canım plasenta previa diyorlar bu olaya 28. Haftamda sancılarım oldu ciğer geliştirici iğne falan yaptılar ama bayaa yüksek oranda sancım çıkmıştı bir kaç gün üst üstüne dikkat ettim ne kadar edebilirsem çünkü oğlum 2 yaşında ☺️ şimdi bugün 38+5 e geldik çok şükür ve sezeryan doğumum var bugün 🥰 Dinlenip eğer yatarsan yukarı çıkar demişti doktorum ama ben yatamadım hiç çıkmadı yukarı normal gebelikten bir tık daha dikkat gerekiyor yukarı çıkmaz ise sezeryan oluyorsun zaten ,☺️ Rabbim kolay geçitten geçirsin inşallah sağ salim kucağına almayı nasip etsin canım,🤲🏻