Bende previayım totalis, ilk gebelik arkadan geliyor dendi iyi bir şeymiş ama kalbim ağzımda geldim 34.haftama haftaya pazartesi kısmetse doğum olacak evim hastaneye uzak 35.haftada sezeryan olacağım, hastanede yatma sürecimde oldu 3 kere yaşadım o korkuyu endişeyi..
Bende çok dikkat ettim ama olunca oluyor malesef 2,5 aydır yatıyorum inşallah mutlu bir başlangıç olacak artık haftaya bizim için