yeni-annelik pinaarrylmz benimde asılıydı bir dahaki gidişimde soracağım yani muayene ücreti 1200₺ ödüyorum büyük ihtimal renklide bakıyor 😂
Gizem9688 Bana da 10. Haftadan beri her gittigimde renkli veriyor 1 poz ❤️ artık daha keyifli tabiki 23 haftayi gectik cunku yuzu gozu net